puh nästa vecka...

Jag har bestämt mig för att laga mat hela nästa vecka , får se hur det går.
Ska bli kul att prova !
Har skrivit ner några recept från internet..

Måndag: Amerikanska pannkakor med frukt. Lätt start ...
Tisdag: Tagiatelle med kyckling eller saffran pasta får se vad jag är mest sugen på då.
Onsdag: Indisk smörkyckling. Såg så sjukt gott ut :)
Torsdag: Höst pastasallad eller gnocchi med baconströssel. Båda lättlagade men jätte goda.
Fredag: Avocadosoppa 


Det märks att jag är hungrig nu när jag skriver .. börjar typ vattnas i munnen .. usch ;)


Bilder från tasteline&recept.nu


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack! Wie, då ses vi imorgon:) Btw så tänker jag våldgästa ditt hus hela veckan för att ära din goda mat:D

2009-11-11 @ 23:54:19
URL: http://eidebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0